دوشنبه 20 بهمن 1399

قوانین و مقررات

  • زمان مطالعه : 5 دقیقه
  • 0 نظر

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات وبسایت چاپخونه

ثبت نام و ورود به وبسایت چاپخونه به نشانی www.chaapkhune.com و استفاده از پنل شخصی، جستجوی کالاها، ثبت نظر، پیشنهاد و انتقاد، ثبت سفارش و بهره مندی از مطالب آموزشی و تخصصی به منزله پذیرش قوانین و مقررات وبسایت چاپخونه از سوی کاربر میباشد.

 

چاپخونه کجاست؟

  1. محلی مجازی برای دریافت سفارشات مرتبط با حوزه چاپ و تبلیغات در موارد قابل اجرا و پردازش مندرج در سایت میباشد.
  2. ساعت کاری مجموعه : 9:30 الی 18 شنبه تا چهارشنبه / 9:30 الی 15 پنجشنبه
  3. تعطیل در ایام و اعیاد ملی و مذهبی و تعطیلات رسمی
  4. ساعت کاری وبسایت : بیست و چهار ساعته در هفت روز هفته 24/7

 

کاربر یا مشتری کیست؟

شخص حقیقی یا حقوقی که با اطلاعات کاربری خود اقدام به دریافت پنل و ثبت سفارش میکند و از خدمات وبسایت چاپخونه استفاده مینماید.

 

حریم خصوصی

تمامی مشخصات کاربران اعم از نشانی، شماره تماس، کد پستی و ایمیل که در پنل ایشان به ثبت رسیده مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک محفوظ و در حفظ آن صیانت خواهد شد.

 

ارتباط با کاربر

هنگامی که کاربر از طریق وبسایت چاپخونه سفارش خود را ثبت میکند وارد گروه مشتریان مجموعه شده و از طریق ایمیل، تماس و پیامک از خدمات، تخفیف ها،خبرنامه و تبلیغات چاپخونه مطلع میشوند. همچنین روند آماده سازی محصول در هر ساعت از شبانه روز به اطلاع کاربر خواهد رسید. چنانچه کاربر تمایلی به دریافت نداشته باشد میتواند آن را لغو نماید.

 

 قوانین

  1.  رعایت موازین اخلاقی و قانونی در چارچوب عرف جامعه و عدم استفاده از طرح و کالایی که با قوانین کشورمان ایران مغایرت دارد برعهده کاربر میباشد.
  2. تمامی اصول و موازین چاپخونه منطبق با قوانین تجارت الکترونیکی و قانون حمایت مصرف کننده میباشد و کاربر نیز موظف به رعایت آنهاست. چنانچه در هر بخشی تغییر و تحولی در قوانین رخ دهد، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی خواهد شد.
  3. کاربر موظف است قبل از ثبت سفارش و پرداخت مبلغ، فایل ارسالی و سفارش منتخب خود را به طور دقیق بررسی و با شرایط منطبق نماید. امکان هیچگونه تغییراتی در مرحله پس از ثبت سفارش وجود نداشته و لغو سفارش از سوی کاربر تا زمانی که سفارش وارد مرحله چاپ نشده امکان پذیر است.
  4. در صورتی که سفارش ثبت شده در مرحله چاپ قرار گرفته باشد و کاربر دستور به لغو آن بدهد، پس از بررسی کارشناسان فنی چاپخونه محاسبه قیمت انجام شده و باقی مانده وجه بازگشت داده خواهد شد.
  5. درصورتی که کاربر نیاز به یک کالا یا محصول خاص دارد که دارای اهمیت ویژه به هر دلیلی میباشد میتواند با تماس با مجموعه از مشاوره و راهنمایی کارشناسان ما بهره مند شود.
  6. تمامی سفارشات ثبت شده در وبسایت از طریق ارسال مشخصات سفارش پیامک و نمایش پیش فاکتور در پنل کاربری قابل مشاهده بود و مراحل اجرا و پردازش از همین مسیر به اطلاع خواهد رسید.
  7. اگر کالای انتخابی کاربر پس از ثبت سفارش از حالت "موجود" به "عدم موجودی" تغییر پیدا کند، چنانچه سفارش تک یا تیراژ باشد، چاپخونه با اطلاع رسانی به ایشان اقدام به حذف، تأمین از چاپخانه ای دیگر و یا استرداد وجه مینماید.
  8. در صورت بروز مشکل در هر یک از بخش هایی که در روند سفارش گیری و پردازش خللی ایجاد نماید، چاپخونه این حق را دارد که اقدام به توقف سفارش گیری، ثبت و پردازش محصولات نماید تا زمانی که روند به حالت طبیعی خود بازگردد.

 

ضمانت و گارانتی محصولات

در صورت دریافت کالای معیوب و دارای اشکال مجموعه چاپخونه موظف به جبران موارد پیش آمده است.

  1. کاربر حتماً باید ایراد محصول را در اسرع وقت (نهایتاً یک روز کاری پس از دریافت سفارش) از طریق پیامرسان ها یا تماس با مجموعه به کارشناسان فنی اطلاع دهند.
  2. در صورت تأیید کارشناس فنی، سفارش باید حداکثر ظرف مدت 3 روز کاری برای بررسی دقیقتر به مجموعه چاپخونه ارسال شود.
  3. در صورت تأیید معیوب بودن سفارش، چاپخونه ضمن اعلام و برخورد با چاپخانه سفارش گیرنده، گارانتی محصول را فعال کرده و مجدد با دقت بیشتر و ارسال ناظر کیفی اقدام به چاپ و ارسال سفارش میکند.
  4. در صورتی که بنا به تشخیص کارشناس فنی، سفارش با محصول انتخابی به هر دلیلی سازگاری نداشته باشد و سفارش نیز در مرحله چاپ مجدد قرار گرفته باشد، با اعلام به کاربر و در صورت تأیید ایشان چاپ بر روی جنس دیگری انجام شده و ما به التفاوت هزینه سفارش کسر یا اضافه خواهد شد
  5. پس از ارسال محصول معیوب گزارش شده کاربر به چاپخونه، اگر کارشناس تشخیص دهد که استاندارد ها رعایت شده و موارد اعلام شده صحت نداشته باشد محصول عودت شده و هزینه حمل و نقل از کاربر دریافت خواهد شد.
  6. سفارشات مرجوعی نباید استفاده شده باشند. چنانچه کاربر ویرایش یا تغییری در محصول دریافت شده انجام داده باشد (آسیب دیدگی، نصب، برش، دوخت و...) سپس اقدام به گزارش خرابی نماید، سفارش از محدوده گارانتی خارج شده و تنها مورد بررسی و رفع فنی برای سفارشات آینده قرار خواهد گرفت.
  7. ضمانت محتوای ارائه شده در سایت بابت محصولات قابل ثبت به عهده شخص، چاپخانه و تأمین کننده کالاست و تنها در صورت عدم مطابقت از لحاظ آنچه ثبت شده، مجموعه چاپخونه اقدام به تضمین ضمانت و مرجوعی کالا خواهد داشت.
  8. سفارشاتی که حساسیت بالایی دارند و یا تیراژ آن زیاد است در صورت تأیید کاربر و پرداخت هزینه، ناظر فنی و کیفی برای دقت و بالا بردن کیفیت در محل چاپخانه حاضر خواهد شد.

 

زمان و ارسال محصولات 

ارسال در تهران

  1. از طریق پیک چاپخونه
  2. از طریق پلتفرم های حمل و نقل معتبر
  3. از طریق تیپاکس

 

ارسال به سراسر کشور

  1. از طریق تیپاکس
  2. از طریق پُست
  3. از طریق باربری

 

نکات قابل توجه حمل و نقل

  1. پیک مجموعه چاپخونه در حال حاضر تنها در شهر تهران آماده خدمات رسانی بوده و به زودی در استان های همجوار و سپس در کل کشور شروع به جابجایی سفارشات به صورت تخصصی و حرفه ای خواهد نمود.
  2. هزینه ارسال و زمان تحویل کالا در هنگام ثبت سفارش نمایش داده میشود. گزینه های مختلف ارسال درج شده در بند های بالا قابل انتخاب هستند.
  3. بسته بندی مطمئن و استاندارد و مقاوم برای همه مرسولات لحاظ خواهد شد.
  4. سفارش های با قید تحویل فوری تنها با پیک چاپخونه یا پلفترم الوپیک ارسال خواهد شد)مخصوص ارسال در شهر تهران(
  5. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است. آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۴۸ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به  چاپخونه‏ اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به مجموعه چاپخونه‏ ارسال شود.

 

محتوای سایت

مطالب ارائه شده در وبسایت چاپخونه در دو بخش محصولات قابل سفارش و آموزش های مرتبط به حوزه چاپ و طراحی میباشد. اصالت و اعتبار بخش محصولات متوجه شخص سفارش گیرنده ( چاپخانه، سازنده یا تأمین کننده ) است. مطالب آموزشی توسط تیم تولید محتوای مجموعه چاپخونه یا افراد فعال در حوزه چاپ و تبلیغات که با شرکت آرنا بنیان نگاره ( شرکت مادر مجموعه چاپخونه ) در همکاری هستند منتشر میشود. استفاده از مطالب آموزشی بدون ذکر نام منبع مجاز نیست و حقوق مؤلف و نویسنده شرعی و قانونی نقض خواهد شد.

 

قیمت گذاری محصولات

بازه قیمتی تعیین شده برای هر محصول توسط چاپخانه های سفارش گیرنده مشخص شده و سپس هزینه حمل و نقل به آن اضافه خواهد شد. رقابتی بودن در این بخش باعث میشود که کاربر بتواند بهترین کیفیت و کالا را نسبت به سفارش خود برگزیند و اقدام به ثبت سفارش نماید. در صورت وجود نوسان در قیمت ها، مبالغ هر کالا توسط چاپخانه داران به روز رسانی خواهد شد. چنانچه اگر محصولی پس از ثبت سفارش دچار تغییر قیمت شود، سفارش گیرنده موظف است کالا را با همان قیمت ثبت شده در لحظه سفارش به کاربر تحویل دهد. در مواردی که به دلایل فنی امکان تغییر قیمت در سایت به درستی لحاظ نشود، پس از ثبت سفارش از طرف مجموعه چاپخونه با کاربر تماس گرفته شده و مراتب را به ایشان بابت ادامه، لغو یا دریافت سفارش هماهنگ خواهند کرد.

 

نکات مهم در مورد چاپ

توجه داشته باشید بعضی موارد در چاپ غیر قابل اجتناب بوده و بهتر است کاربر از آن مطلع باشد

  1. اختلاف رنگ نسبت به آنچه در صفحه نمایش ( مانیتور، گوشی، تلویزیون و... ) دیده میشود و محصول چاپی حداقل 5 الی 10 درصد و حداکثر 20 الی 25 درصد است.
  2. فایل های های ارسالی طراحی شده حتماً میبایست در فرمت رنگی CMYK باشد. از ارسال فایل RGB و فرمت های دیگر خودداری نمایید. در صورتی که فایل ارسال شده در فرمت رنگی CMYK نباشد و کیفیت رنگ در محصول چاپ شده معیوب باشد، هیچگونه مسئولیتی متوجه چاپخونه و سفارش گیرنده نخواهد بود.
  3. فایل های ارسالی برای چاپ به هیچ عنوان نباید لایه باز باشد.
  4. فایل های ارسالی برای چاپ که از حروف و اشکال بسیار ریز ( نوشته های ریز، QR، خطوط باریک و... ) در آن استفاده شده ممکن است خوانا و کامل چاپ نشوند و ضمانت چاپی ندارند.
  5. فایل های ارسالی تنپلات یا پررنگی به علت امکان ایجاد لک،تغییر رنگ، پشت زدگی و حباب دار شدن روکش سلفون ضمانت چاپی ندارند.
  6. در فایل های ارسالی برای چاپ حتماً کاربر میبایست احتمال خطای 2 الی 5 میلیمتر برای برش را لحاظ کند.
  7. محصولات چاپ سابلیمیشن ( پارچه و لباس و دکوراسیون ) ممکن است دچار آبرفت شوند که امری طبیعی در این نوع چاپ است و تغییر 1 الی 12 سانتی متری در ابعاد اجتناب ناپذیر بوده و شامل ضمانت نمیشوند.

 

 



  پنج     -     پنج   =